Royal Fit - dieta pudełkowa dzień 1

Zaktualizowano: 12 mar


Śniadanie:


Makowa owsianka z bakaliami


Wartości odżywcze: kalorie 458kca

l, białko 22,8g, tłuszcze 19,8g, węgle 69,8g


Opinia: fajny pomysł na owsiankę na słodko, mak dodaje słodyczy ale danie nie jest mdłe, proporcje w sam raz. Bakalie są delikatne i miękkie.


II śniadanie:


Krem paprykowo-marchewkowy


Wartości odżywcze: kalorie 156kcal, białko 3,5g, tłuszcze 11,1g, węgle 10,8g


Opinia: krem wymaga doprawienia ale to dobrze bo każdy to zrobi po swojemu.


Obiad:


Borgacz z warzywami i tofu


Wartości odżywcze: kalorie 446kcal, białko 14,9g, tłuszcze 34,6g, węgle 19g


Opinia: Super wyrazisty smak przypominający leczo, aromatyczne danie. Warzywa ugotowane w sam raz tak jak lubię czyli jest co przegryźć ;)



Podwieczorek:


Sernik z musem truskawkowym


Wartości odżywcze: kalorie 243cal, białko 2,5g, tłuszcze 18,7g, węgle 16,1g


Opinia: kruchy spód, puszysty serek i mus. Szybko zniknął z talerzyka.



Kolacja:


Sałatka z kaszy bulgur z łososiem wędzonym, fetą, ogórkiem i selerem naciowym z sosem ziołowym


Wartości odżywcze: kalorie 607cal, białko 34g, tłuszcze 17,3g, węgle 78,7g


Opinia:



PODSUMOWANIE:


Wszystkie posiłki były bardzo smaczne, znikały w mgnieniu oka. Rozłożenie kaloryczności poszczególnych posiłków nie wszystkim może pasować z uwagi na aktywność w ciągu dnia jednak wszystko można do siebie dostosować. Zadowala różnorodność potraw i neutralny smak kolacji.



#royalfit #royalfitradom #cateringdietetycznyradom

1095 wyświetleń0 komentarzy